Veckans Actress

*Trumvirvel* Tada!

Veckans skådespelare är en skådespelerska!  

ANGELINA JOLIE!




Inte en själ hade en syl i vädret. Angelina plockade hem det här hur enkelt som helst enligt min mening!
Efter hennes roll i Salt så blev jag verkligen imponerad av Angelina. Hon visade ännu en gång att hon är Actionbruden no1.
Salt som jag trodde skulle floppa, bli en ny Eagle eye eller kankse tom en ny Enemy Of The State men ack där hade jag fel igen. Och hädanefter ska jag aldrig tro att Angelinas filmer kommer floppa. För hon gör det så bra om & om igen.

Angelina som har fullt upp nu ett tag framöver med att göra röst i Kung Fu Panda Holiday Special ,Kung Fu Panda 2.
Det ryktas även att hon ska spela Cleopatra i filmen Cleopatra, som förväntas ha premiär 2013, även den blir ett måste.

Här är några bilder på Angelina Jolie i hennes nya rulle Salt. ta med en vän och gå till närmaste biograf, den är ett måste för Jolie fans.






Filmen SALT får 7/10
MR DICE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0