4 Serier i höstmörkret

Jag som nästan aldrig tittar på serier har ändå till ett första inlägg skrapat upp 4 Serier ni bör titta på nu när hösten & vintern är påväg. Under denna mörka och tråkiga period vill man iallafall ha någonting roligt att se på så just därför  har jag skrapat ihop en liten blandning av Humor och spänning. detta är tipsen! -->

SCRUBS



En Höst knäckare som alltid bjuder på skratt (ev leende ;) )
Nej men serriöst alla på jorden har sett Scrubs men låt inte det stoppa er. Börja om på Säsong 1 och jobbar er uppåt. Lovar att ni kommer se varje avsnitt med samma entusiasm.


HOW I MET YOU MOTHER



Utan tvekan min favorit serie och många av er har säkert också HIMYM som favorit.
En mycket älskvärd och rolig serie. Jag kan lova er att denna serie + scrubs kommer förgylla eran höst/vinter
Gänget i How I Met Your Mother är långt ifrån dom gammla vanliga humorprogramen. Dom har alltid någoting nytt och roligt för sig i varje avsnitt.
Samma där för er som sett detta gäng förr, börja om på första säsongen och kör på. Lovar att ni inte blir besvikna.

TRUE BLOOD



Nu skippar vi humorn en stund och går in på något annat!
Började se denna serie av en slump. men tackar tackar!
True Blood enligt mig skulle vara en Twilight wannabe serie men oboy så fel jag hade. visst man kan väl likna den i vissa delar till Twilight men det är en riktigt bra serie faktist.
Kan förövrigt meddela att detta verkligen inte är en serie för bara tjejer, alla kan se denna serie utan att skämas. Så grabbar ta och fixa True Blood!


CSI



CSI inte bara miami (fixade bara den bilden) är en otroligt bra serie som bjuder på 100% spänning.
har själv inte gått igenom alla olika CSI håller på med Miami just nu och den sviker inte.
Men som jag sa är jag lite oerfaren CSI, de flesta av er har säkert sett varenda avsnitt ur CSI serierna men när jag sett allt kan jag lägga upp ett nytt inlägg.





MR.DICE

  • -Om ni har någonting ni vill att jag ska skriva om eller liknande skriv då en kommentar och berätta!-


Kommentarer
Postat av: Helena

Jätte kul att du börjar blogga igen och med en hjälpreda nu också!

Fast tycker du ska hålla dig till film och inte serier

/helena

2010-08-30 @ 03:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0