En klassiker som tappat dom senaste åren.



Deep Blue Sea (DBS) går på TV6 just nu. En film jag älskat sen jag var liten, dock nu känns den lite halvtaskig men helt ändå sevärd en tisdagkväll som denna. rekomenderar den till er som inte har så mycket annat att göra ikväll.

DBS är helt klart den bästa hajfilmen sen Hajenfilmerna. kankse tom bättre än dom. man måste iofs räkna med att Hajenfilmerna gjordes långt före DBS och på så sätt är dom helt klart de bästa hajfilmerna. MEN. DBS har näst intill samma känsla och den är bättre gjord och med några bra skådespelare i staben
:
Samuel L. Jackson,Thomas Jane,Jacqueline McKenzie,Saffron Burrows och våran svenske Stellan Skarsgård.
Nä ni får helt enkelt bestämma själva! Jaws VS Deep blue sea
jag lägger nog ändå min röst på Jaws av anledningen att den var först ut i kriget om Haj filmer.


/ mrs nice ( who?  )

Betyg: 5/10  (
kankse lite snålt betyg, men that's it. kan inte ge den mer)

Kommentarer
Postat av: nicole

Fin blogg! :D

2009-07-14 @ 21:48:48
URL: http://nicolefredlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaws är dubbelt så bra! Deep Blue sea är ett dåligt försök till en kopia

2009-07-15 @ 12:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0