Knowing is Everything...

Kvällen till ära så skall The knowing ses med Nicolas Cage i huvudrollen.
Knowing är en riktig blandfilm men dess huvud genre är Sci-Fi, Action & Thriller. På Imdb har den fått 6,7 som betyg och det är väll ett klart godkännt betyg, och imdb är inte kända för att slänga ut höga betyg.
Jag har ganska stora förväntningar på filmen eftersom Mystik Sci-Fi är filmer som berör mig och triggar mig lite.

Och det var ett ganska bra tag sen jag såg en bra Sci-Fi. senast var nog "Contact" med jodie foster som verkligen var en djup film som lämnar efter mängder av tankar om annat liv i universum.

Trailer finns här: http://www.youtube.com/watch?v=ikJ3t_tZf-E

/ Mr.Dice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0